Of ik zo’n HelloFresh Premium gerecht eens wou uittesten? Ja graag!
Premium avond
Een mooi gedekte tafel, verse bloemen en 4 premium vrienden met grote honger op bezoek. En goede start! Ik had een hele dag gewerkt en kon dus pas een uurtje voor mijn gasten kwamen aan de voorbereidingen beginnen. Volgens HelloFresh zouden de Premium gerechten, net zoals hun standaard gerechten, tussen de 30 en 45 minuten helemaal klaar zijn, dus dat mocht geen probleem zijn. Ons premium gerecht van de avond: Kip met notenkorst met salade caprese met buffelmozzarella en tagliatelle met kappertjes en olijven.
Na aperitief in de tuin, want dat hoort zo bij dit zalige zomerweer, begon ik aan het hoofdgerecht. En na een dikke 40 minuten kon iedereen aan tafel. Binnen de aangegeven tijd op de receptenfiche dus, mooi meegenomen! Maar wat nog beter was is dat iedereen aan tafel oprecht zat te genieten. De kip met notenkorst, de salade caprese met verse tomaten en overheerlijke premium buffelmozzarella en ook de pasta met kappertjes en olijven… een hele lekkere combinatie!
Ik had tijdens het koken wel een beetje mijn twijfels over de porties. De stukjes kip leken me wel erg klein, en er zaten grote eters aan tafel. Wel, alles was helemaal op. Maar gelukkig was iedereen meer dan voldaan.
Wil je dit recept ook uitproberen?
Klik dan hier voor het recept!
We genoten na met een lekker dessertje en een koffietje en konden met zijn alles besluiten dat het, mede dankzij het Premium gerecht, een echte Premium avond was!
Drie dingen die je moet weten over het HelloFresh Premium gerecht:
- Voor het toevoegen van een Premium gerecht aan je maaltijdbox betaal je 2 euro extra per persoon.
- Zoals steeds bij de HelloFresh maaltijden draait het om gemak: alle ingrediënten zitten in de juiste hoeveelheden in de box, de bereiding is eenvoudig en het resultaat erg smakelijk.
- Je kan het HelloFresh Premium gerecht enkel bestellen als aanvulling op je maaltijdbox. En dus niet apart of voor extra personen. Dat is voor mij meteen het nadeel aan deze nieuwigheid, wij zijn slechts met z’n tweetjes en dus kan ik geen Premium gerecht voor 4 personen bestellen tenzij ik de ganse box bestel voor 4 personen (en dus een hele week vrienden kan uitnodigen, haha) Maar dus wel ideaal om een weekdag in stijl af te sluiten of het weekend culinair te starten!
Ik heb hier eigenlijk nog nooit een box besteld, wel makkelijk dat je nu een premium kan bestellen en zo te lezen hebben jullie lekker gegeten.
Ik had het laatst in mijn virtuele boodschappenmandje gedaan, de gewone versie dan. Maar ik schrok terug voor het eindbedrag en heb het niet gedaan uiteindelijk.
Ziet er goed uit. Ondanks dat het ook zeker voordelen heeft zo’n box zou ik het zelf nooit bestellen. Vind het best veel geld. Zeker voor 5 personen. Waarvan er altijd wel iemand iets niet lust. En wij zijn ook nog eens hele grote eters.
Wij hebben nooit maaltijdboxen, ik ben wel heel nieuwsgierig, maar de prijs schrikt me toch altijd weer af.
Goh op zich is de prijs ieeeets duurder dan dat je het in de winkel zou komen. Anderzijds eet je heel gevarieerd, heb je ontzettend weinig waste en krijg je altijd wel producten van topkwaliteit… dan is prijs relatief natuurlijk.
Ik heb nog nooit een Hello Fresh of iets dergelijks besteld. Maar ik kijk weleens welke gerechten het zijn. zo doe ik weer inspiratie op om iets nieuws op tafel te zetten.
Ja vind het vooral ook een goede inspiratiebron! Maar snap echt wel dat het voor mensen héél handig is!
Ik heb nog nooit een Hello Fresh box besteld, hoofdzakelijk omdat ik thuis echt een mini keuken heb en het niet heel chill vind om in een studentenhuis te koken.
Dit recept ziet er echter heel lekker uit! wie weet dat ik het een keer ga proberen als ik bij mijn ouders ben, die een grotere keuken hebben haha.
doen doen doen!
k heb nog nooit een Hello Fresh. Ik vind het handig! Het ziet er lekker uit
Ik vind het zeker wel een goed concept!
Ik was lid van Hello fresh maar ben ermee gestopt omdat er geconstateerd werd dat ik een koemelkallergie had. De Hello fresh maaltijdbox is niet gericht op mensen met een allergie, waardoor ik dus mijn abonnement heb moeten opzeggen. Jammer, want ik was er graag mee doorgegaan.
Oh dat is zonde! Heb je hen die opmerking doorgegeven, is effectief wel iets waar ze in de toekomst op zouden kunnen werken!